Hyvä lähtee kiertämään, toivottavasti!

Olen aika järjestelmällinen siinä mielessä, että minulla on aina ollut selkeästi eri vaatteet kesä- ja talvikäyttöön ja siirrän off-sesonki vaatteet aina varastoon odottamaan aikaansa. Aah se tunne, kun vihdoin on niin lämmin, että kesävaatelaatikon voi nostaa esille. Se on kuin Joulu palaisi hetkeksi! Ilman tätä järjestelyä, tarvitsisin varmasti huoneiston vain vaatteilleni. Taas yksi syy miksi olen kiitollinen neljästä vuodenajasta, naisella voi siis olla vaatekerrat neljälle vuodenajalle. Kutkuttavan lohduttava ajatus!

Olen aiemmin kirjoittanut blogissani käyttämistäni käytettyinä ostetuista vaatteista. Inhimillistä on tietysti, että kaikenlainen tavaraa löytää tiensä vaatekaappiini, kun puhutaan hyvin pienistä rahallisista investoinnista. Sulo Vilenin inkarnaatio herää aina henkiin, kun ”tää oli niin halpa ja niin laadukas, klassikko kenties”. Tungosta alkaa siis olemaan ja jostain pitää luopua, jos uutta haluaa hankkia.
Olen siis hyvä ostamaan käytettyjä vaatteita, mutta saanko ne itse kiertoon muutoin kuin lahjoittamalla? Siivosin kaapistani minulle tarpeettomaksi jääneet asut, kuvasin ne ja nyt tavoitteena on saada ne johonkin nettikirpparille myyntiin. 
Mielenkiinnolla odotan, mitä saan myytyä ja miltä tuntuu olla ostajan sijasta myyjä. Olen ollut aika hyvä kanta-asiakas monellakin kirpputorilla täällä Hämeenlinnassa, mutta rehellisesti olen koukussa Ebayn tarjontaan. On jotenkin ihanaa katsoa, mitä kaikkea on ympäri maailmaa tarjolla. Hyvä kiertää siellä missä ymmärretään laadun ja kestävyyden päälle.
Jos kiinnostaa, tavarani ltulevat löytymään täältä www.huuto.net, Katsotaan onko huutaminen hauskaa!!
Tulevaa tarjontaa:

One Comment Lisää omasi

  1. Isa Karlsson sanoo:

    Tähän mennessä tapahtunutta… olen istunut yhteensä noin 12 tuntia koneella ja saanut noin 5 tuotetta myyntiin Huutonettiin. Ei toimi palvelu, ei! Kuvia ei saa millään ladattua, jos saa, esikatseluun mennessä ne katoaa. Ei kyllä Karlssonin kuuluisa hermo kestä. Täytyy keksiä uusi ratkaisu! Hmmm…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s